Postup při spolupráci
(při zastupování makléřem)
1) Domluvení termínu schůzky (telefonem nebo e-mailem).
2) Osobní setkání, konzultace potřeb klientů a nastavení vhodného řešení.
3) Domluvení nezávazného termínu prohlídky nemovitosti.
4) Stanovení možné tržní hodnoty nemovitosti. V případě výkupu předložení přímé nabídky.
5) Domluvení možné spolupráce a nastavení postupu prodeje.
6) Prezentace nemovitosti (nafocení nemovitosti profesionálním fotografem*, v případě nutnosti home staging*); obstarání nezbytných podkladů pro bezchybnou prezentaci na náklady makléře**; příprava textu inzerátu; schválení finální verze od klienta (ctíme pravidlo: Náš zákazník, náš pán, protože na Vašem názoru nám vždy zaleží).
* platí při prodeji nemovitosti (vždy pouze výhradní zastupování)
** platí při výhradním zastupování při prodeji nemovitosti a při výhradním zastupování při pronájmu nemovitosti (při volbě nevýhradního zastupování pronájmu Vaší nemovitosti Vás požádáme o dodání kvalitní fotodokumentace, předem děkujeme)
7) Inzerování nemovitosti, provádění prohlídek, komunikace s úřady.
8) Zařizování a koordinace financování koupě nemovitosti prostřednictvím hypotečního úvěru pro kupující i zájemce.
9) Rezervace nemovitosti (po nalezení vhodného, prověřeného a Vámi odsouhlaseného zájemce dochází k uzavření rezervační smlouvy ve spolupráci s advokátní kanceláří, která po uhrazení rezervačního poplatku přebírá obchodní případ. Je Vám vždy plně k dispozici).
10) Příprava veškeré dokumentace (budoucí kupní, kupní smlouva, smlouva o úschově kupní ceny, zrušení břemene, vklad do katastru nemovitostí,...) ve spolupráci s advokáty, notářstvím, bankou. Samozřejmostí je zapracování Vašich případných připomínek. V případě, že je Vaše nemovitost zatížena hypotečním úvěrem, pomůžeme Vám ho doplatit přímo z kupní ceny. Dokážeme pomoci i s odstraněním exekucí, právních vad (věcná břemena, zástava, předkupní práva,...).
11) Zprostředkování bezpečné úschovy kupní ceny v advokátní úschově, kterou za Vás hradíme v plné výši.
12) Podávání návrhu na vklad vlastnického práva na katastr nemovitostí. Zajištění převodu družstevního podílu.
Poplatky za kolky, za listy vlastnictví, za ověřování podpisů a listin, za snímky z katastrálních map, prohlášení vlastníka a nabývací tituly,... hradíme v plné výši.
13) Předání nemovitosti vč. předávacího protokolu, revizních zpráv, plánů, pasportu stavby,...
14) Nabízíme pomoc při převodu služeb a energií.
Bonus pro naše klienty:
16) Porovnání současných smluv napříč finančním trhem (zda smlouvy stále slouží k účelu, k jakým byly založeny; zda by se u smluv v rámci finančního trhu našlo výhodnější řešení; zda jsou současné smlouvy stále skutečně potřebné a aktuální). V případě nutnosti možnost založení nových smluv (např. pojištění nemovitosti a domácnosti) a následný servis (osobní schůzky min. jednou ročně).
Se svými klienty navazujeme a udržujeme dlouhodobé, přátelské vztahy. Děláme vše proto, abyste byli s námi spokojeni a po úspěšném prodeji nebo pronájmu nemovitosti se znovu na nás obrátili nebo doporučili svým přátelům. Děkujeme.
Chci nezávazně poradit s prodejem či s pronájmem nemovitosti
(vyplňte formulář, ozvu se Vám zpět)